FOOD

GO VEGAN

31. července 2013 v 12:05 | Jenny:)*

GO VEGAN!

Jupíííí:)) kuchyně jse skoro hotová a první jídlo, které v ní bude uvařeno bude veganská kuchyně!!!!
Přemýšlet o tom, proč by se neměli zabíjet zvířata a jíst mi vtiskl blog milované blogerky Dewii :))
A vlastně nejíst cokoliv zvířecího původu-vajíčka, mléko atd.
Nakoupené potraviny na měsíc veganství jsem měla doma už 14-dní dopředu.
Moc se těším, a možná se jednoho dne stane veganka i ze mě;)
Už se moc těším na tento zážitek.


Asi dneska si už něco uvaím, nemůžu to vydržet:'DD Mám na to hroznou chuť. Naše domácí tradice na špagety se dělala odjakživa ze sojového granulátu, takže už odmalička vím, jak chutná sója. Bohužel jsem ještě nikdy neměla tu příležitost ochutnat tofu, seitan a další veganské potraviny. Říkala jsem si, že bych si mohla koupit i sojonézu, protože bez tatarky mi americké brambory a hranolky nejedou:D

a co vy?
jste vegan, vegetarián, pescetarián, fruitarián?

xo xo
Yours Jenny

25.-26.7. jídelníček

26. července 2013 v 20:32 | Jenny:)*
Takže jsem se rozhodla, že si každý den budu fotit svoje jídlo a dám ho na blog. (rozklikněte si celý článek)

snídaně:
(takové ty krekry:DD s tvarohem 1ks)

Recept-mrkvový perkelt

8. července 2013 v 14:31 | Jenny:)*
Takže 28-mi denní detox pokračuje a mám tady jeden nejlepší recept (jednoduchý, ale velmi chutný) :))

Ingredience: 6 mrkví
2 cibule
sojová omáčka (množství dle chuti)

Postup:
Mrkve okrouháme a nakrájíme na asi 3-5mm tlustá kolečka.
Cibuli také oloupeme a nakrájíme na tenké nudličky.
Na rozpálenou pánev s olejem, nasypeme cibuli, tu asi 2-3 minuty budeme orestovávat.
Pak přisypeme i mrkev a zalijeme sojovou omáčkou....
Promícháme. Přilejeme jen trochu vařicí vody (z varné konvice), aby z mrkve a cibule se vypustila šťáva.
Pak přiložíme pokličku a necháme 5 minut dusit:))

Tohle jídlo se jí jen tak bez přílohy;)

ať vám chutná;)

xo xo
Yours Jenny

28-mi denní detox

6. července 2013 v 12:25 | Jenny:)*
Teto detox je pro mě jako věčné utrpení:DDD
Právě ho dodržuju. Skládá se z velké části z: mrkve, jablk, červené řepy (tu nenávidím:P :/), fazolových lusků, brokolice, bílého jogurtu, cukety, celeru atd.

Recept na snídani:

ingredience: 2 jablka, 4 mrkve, dvě lžíce medu, oříšky (mandle...)

Postup:

1) jablka a mrkve okrouháme a nastrouháme na velice tenké nudličky.
2) smícháme nastrouhaná jablka s mrkví. Zalijeme dvěma lžícemi medu.
3) přídáme nasekané mandle, či ořechy.

Tato porce, která z toho vznikne mně a mámě vydržela 3 dny pro obě. Upozorňuji ale, že já více jak 7 lžiček nesním, protože mi to moc nechutná. U tohoto detoxu můžete sníst toho, kolik chcete.

další recepty budu přidávat postupně;)

xo xo
Yours Jenny
 
 

Reklama